Leerlingen vertellen

Jasmijn (17) schrijft:

Ik zit nu al zes jaar bij Gerda op piano les, en geniet er nog steeds even veel van. Ze heeft mij kennis laten maken met verschillende soorten muziek zoals jazz, licht klassiek & blues, waar ik anders nooit mee in aanraking was gekomen. Ik zit nu in de vijfde van vwo waardoor ik het vaak druk heb, maar ik zie het piano oefenen niet als een opgave maar als een soort ontspanning. Naast het lesgeven vind ik het ook super leuk dat ze voorspeel avonden voor ons organiseert!

Jasmijn (10) schrijft:

Ik zit nu 2 jaar op les en vind het nog steeds leuk. Elke maandag ga ik er vrolijk naar toe. En nog steeds leer ik er iets bij.

Marjolein (57) schrijft:

Van de lessen van Gerda krijg je energie! Op je eigen niveau geeft ze je een enorme stimulans om telkens een stapje verder te gaan en zo boek je zelfs na jaren nog steeds vooruitgang in je pianospel. Ze draagt haar passie voor muziek op een positieve manier over op haar leerlingen, waardoor muziek maken steeds leuker wordt.

Lilian (23 jaar) schrijft:

Gerda is een fijne pianodocente die je helpt op je eigen niveau. Tijdens de lessen geeft ze je de ruimte in wat je wil leren spelen. Gerda heeft mij bijvoorbeeld geholpen met het leren begeleiden op de piano. Tevens zorgt ze voor uitdaging door het aanbieden van pianostukken dat bij je interesse ligt en door het samen spelen met een andere leerling. Dit jaar heb ik een leerling mogen begeleiden tijdens de voorspeelavond.

Tessa schrijft:

Ik vind het heel leuk omdat ik noten leer lezen. De juf is heel aardig. En als je klaar bent krijg je een sticker.

Sarah (6 jaar) schrijft:

Ik vind pianoles leuk omdat u lief bent en geduldig en omdat de liedjes vrolijk en leuk zijn.

Annick schrijft:

Piano spelen vind ik super leuk. Toen ik voor het eerst naar de piano les ging was ik nog wel een beetje nerveus, maar de juf was heel aardig. Na 2 lessen kende ik al een liedje. In de tussentijd weet ik al veel meer liedjes en heb ik bijna 2 boekjes uit. De juf zei dat ik het erg goed deed. De juf legt het ook erg goed uit. Sommige liedjes zijn wel moeilijk maar dan blijf ik het gewoon proberen. Bij de volgende les vroeg ik het gewoon aan de juf en dan lukte het wel.

Sjoerd schrijft:

Na 5 jaar les bij Gerda kan ik zeggen dat ik heel tevreden ben over Gerda’s pianolessen. Dankzij haar ben ik met stappen vooruitgegaan en heb ik met plezier voor groepen mensen gespeeld, en zij met plezier naar mij geluisterd!